.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت فرماندار علیه فرماندار
در پی تهدید فرماندار سابق از سوی فرماندار فعلي ،وي در نامه ای به استاندار خواستار تامین امنیت خود و خانواده اش شده است

در پی تهدید حسین رفعتی فرماندار سابق گرگان از سوی گرزین فرماندار فعلي گرگان ،وي در نامه ای به استاندار گلستان خواستار تامین امنیت خود و خانواده اش شده است.
گرزین چندی پیش در جلسه شورای اداری گرگان با اشاره به سخنان رفعتی که تنها راه نجات کشور را تکرار مجلس ششم دانسته بود، گفت: باید دهان این افراد را خرد کرد. 

متن نامه رفعتی به استاندار:


جناب آقای محمود زاده استاندار محترم و رییس شورای تامین استان

با سلام و تحیت احتراما در آخرین جلسه ی شورای اداری (بهمن 86) فرماندار نظامی گرگان و رییس شورای تامین شهرستان، سرهنگ گرزین در حضور ده ها تن از مدیران و روسای ادارات و نهاد ها و در واکنش به مصاحبه اینجانب با نشریه سلیم، صریحا تهدید کرده است که دهان بنده را خرد خواهد کرد.

این تهدید آشکار از طریق رسانه ها منتشر و به وسیله ی تعدادی از حاضرین در جلسه نیز بیان شده است. وقتی مقام تهدید کننده، رییس شورای تامین شهرستان و شخص تهدید شونده یک شهروند عادی باشد نمی توان به راحتی از کنار ان گذشت و طبیعی است که من اعضای خانواده ام شدیدا احساس نا امنی کنیم.

لذا از جنابعالی به عنوان رییس تامین امنیت شهروندان استان تقاضا دارد حسب وظیفه قانونی تدبیر و تمهید لازم را نسبت به امنیت بنده معمول و کتبا مرا در جریان قرار دهید.
صرفا برای یاد آوری به جناب عالی به عنوان یک برادر رزمنده عرض می کنم. حضرت امام خمینی(س) در اوایل تجاوز صدام به ایران اسلامی فرمودند: " ما راضی به جنگ نبوده و نیستیم، لکن اگر کسی به ما تعدی کند دهان او را خرد می کنیم.

" با تاسی به آن رهبر فرزانه بنده حد اقل 40 برابر فرماندار نظامی شما در جنگ حضور داشته ام و به همان نسبت در خرد کردن دهان متعدیان به حریم و حقوق ملت شایسته تر و توانا ترم ولی به دلیل اعتقاد به مشی اصلاح طلبانه، از گفتارهای بی ادبانه و رفتارهای خشونت طلبانه نسبت به شهروندان جمهوری اسلامی تبری می جویم.

جناب آقای محمود زاده! چنانچه ظرف مدت یک هفته اقدام قابل قبولی از طرف شما انجام نگیرد و به اطلاع بنده نرسد، به ناچار و برای جلوگیری از ایجاد احساس نا امنی مراتب به اگاهی شهروندان محترم خواهد رسید تا افکار عمومی خود تامین کننده امنیتت باشد.

همکار شما: حسین رفعتی، کارشناس امور روستایی استانداری گلستان و فرماندار پیشین گرگان.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اسماعیل چریک از گرگان 27 بهمن 1386
از شجاعت و شفافیت اقای رفعتی فرمانده دلاور خودم لذت بردم و به او افتخار میکنم که در برابر نان به نرخ روز خور ها با همه خطرات ایستادگی میکند. حاج حسین عزیز! هر چند ما بسیجیان واقعی امام هواتو داریم ولی مواظب خودت باش ! اسماعیل چریک از گرگان
پتروس فدکار 29 بهمن 1386
من انگستم رو گذاشتم تو سوراخ سد که آب هلند رو نبره .اگر نه می اومدم کمک شما .ریز علی هم رفته سر ریل لباس ش رو اتیش زده .شنیده که گلستان گاز دنداره وسرده گفت نمی تونم بیام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.